tirsdag 15. august 2017

Liljene blomstrer vakkert i sensommeren!

De asiatiske liljene er på sitt beste fra slutten av juli til langt uti august, akkurat når hagen trenger nye, friske blomster aller mest! Her er den nydelige hvite liljen Lilium Litouwen.

Lilium Litouwen blir flere og flere for hvert år!

Den oransje liljen Lilium Hyde Park er som et lite fyrverkeri i hagen.

Disse hvite og rosa asiatiske liljene har jeg hatt i 12 år og de blir bare flere og flere

Denne brent oransje !asiatiske liljene har jeg hatt i mange år og den stortrives i hagen min

Liljer kan plantes både vår og høst. Les mer om planting og gjødsling av liljer her.

4 kommentarer:

  1. Hei Lillian. Nydelige liljer. De skal jeg ha flere av til neste år. Fin dag til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hanne-Lise! Liljene pynter virkelig godt opp i bedene på sensommeren. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Lilian

      Slett
  2. Så flotte liljer du har. Takk for tips til planting og gjødsling. Det blir helt klart flere liljer her til neste år :-) Ha en fin dag!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marianne! Så hyggelig at du likte liljene mine! Lykke til med din plan om nye liljer :) Hilsen Lillian

      Slett