tirsdag 24. desember 2019

Juledekorasjoner skaper julestemning!

God jul ønskes alle hagevenner i nord og sør! På Ørland hageselskap sitt julemøte var jeg så heldig å ikke bare vinne en - men to juledekorasjoner - laget av Ingerd Lind under møtet! Juledekorasjonen står i fuktig oasis, så blomstene holder seg lenge, og kan dessuten byttes ut ved behov.

Her er dekorasjon nr. 2 som jeg var så heldig å vinne ( også laget av Ingerd Lind). Denne står også i fuktig oasis, slik at potteblomstene holder seg lenge.

Vanligvis lager jeg dekorasjonene selv, men i år har jeg hatt problemer med helsa hele høsten, blant annet etter en ny hofteoperasjon, så det passet ekstra godt å ha litt sjelden vinnerlykke.

1 kommentar:

  1. Kjekt med litt vinnerlykke. Jeg pleide alltid å lage dekorasjoner før, men gjør det ikke lenger, vet ikke helt hvorfor. Ha en fortsatt fin jul, hilsen Ingeborg

    SvarSlett