søndag 23. juli 2017

Blomstrende arbeidsplass i hagen!

En arbeidsplass i hagen har jeg ønsket meg lenge og nå er det endelig blitt virkelighet! Her kan jeg potte om frøplanter og ta stiklinger, uten at jeg må rydde etter meg hver eneste dag. 

Vi hadde et gammelt bord og en gammel dør i kjelleren. For å beskytte bordplata - og gjøre det enkelt å holde bordplata ren - bestilte vi en stålplate hos blikkenslageren. På døra festet min kjære en solid hylle som skulle tåle vekten av store blomsterpotter. Sånn så det ut i april!

I dag blomstrer Rosa Lykkefund i roseportalen rundt arbeidsbordet mitt.

På hylla har jeg både sommerblomster og pelargonia. Den rosa pelargonien trives så godt på hylla - delvis under tak - at jeg kanskje kan stille den ut på Uthaug blomstershow 19.august!

På et såpass stort bord, er det både plass til å arbeide og å ha blomster og en lykt stående til dekorasjon.

2 kommentarer:

  1. Hei Lillian. For en flott plass. Tenk å kunne ha sånn en i hagen. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Hei Hanne-Lise!Jeg er veldig fornøyd med å ha fått meg så praktisk en arbeidsplass i hagen :) Ønsker deg en deilig dag!

    SvarSlett