mandag 10. juli 2017

Velkommen til hagevandring i Lillians hage lørdag 15.juli 2017 kl 14 - 17

Dere er velkommen til hagevandring i min hage på lørdag 15.juli 2017 fra kl 14 - 17. Adressen er Ulriksborgbakken 2 på Uthaug, Ørland. Parkering ved det gamle Samvirkelaget på Uthaug. Kaffe og kaker blir servert i hagestua. 
Hagen har mange roser, både historiske og mer moderne, som for eksempel engelske Austin-roser.

Det er mange forskjellige silkepioner i hagen, her "Bowl of Beauty".

Her er fra en tidligere hagevandring i Lillians hage.

Utsikt mot sør-vest-sida av hagen.

Fantastiske Sarah Bernhardt - silkepioner.

Gaukesyre (Oxalis) og bladlilje (Hosta).

2 kommentarer:

  1. Hei Lillian. Så koselig da. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg kommet. Lykke til. Fortsatt fin uke til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  2. Hei Hanne-Lise! Så hyggelig det hadde vært å få deg på besøk i hagen min, men jeg skjønner jo at du bor for langt unna. Hilsen Lillian

    SvarSlett