tirsdag 12. desember 2017

Adventsdekorasjon med hvite roser

En advents-dekorasjon med hvite roser, furu-, einer- og lerkekvister, kongler, julekuler i gull pyntet med litt "gulltråd". Stilkene på rosene og kvistene er lange nok til at de står i vann i vasen.

Enkelte ganger er det deilig å ha litt flaks! I høst som jeg må gå med krykker og ikke kommer meg ut i skogen for å plukke det jeg trenger til å lage advents-dekorasjoner, var jeg så heldig at jeg vant denne oppsatsen som ble laget på Ørland hagelag sitt julemøte!

Hvis jeg heller vil ha røde roser i oppsatsen til jul, er det bare å bytte ut de hvite, for resten av dekorasjonen holder seg godt.

2 kommentarer:

  1. Nydelig dekorasjon!
    Så heldig du var som vant denne.Ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Turid! Ja, det er hyggelig å ha litt vinnerlykke en gang i blant! Hilsen Lillian

      Slett