lørdag 18. desember 2021

Røde roser og silkefuru pynter opp i stua til jul

 

Det er hyggelig å pynte til jul, da kommer jeg i julestemning. I år ble det en bukett med nydelige, røde roser sammen med kvister fra silkefuru - og en stjerne til dekor.

Det skal ikke så mye til for å skape litt juleglede og forventning i huset. I år har jeg igjen tatt frem de røde julefargene på duker og julepynt som gir meg følelsen av god, gammeldags jul! Med litt duft av julebakst i huset, blir det perfekt!

Rødt, grønt og hvitt er fine julefarger for meg - her med røde roser og hvite julestjerner.

2 kommentarer:

  1. Sembrafuru og silkefuru er jo ganske like med de lange og vakre nålene.
    Silkefurua er kanske mere elegant.
    Men mine semrafuruer får hvert år besøk av Sibirsk nøttekråke. Det er trivelig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Martin! Så spennende at du får besøk av Sibirsk nøttekråke i sembrafuruene i hagen din! Fortsatt gledelig jul ønskes deg!
      Hilsen Lillian

      Slett